Ja wij werken ook op zaterdag en zondag. Wel rekenen we een extra toeslag voor de zondag.
- Zondag 25%
*De extra toeslag wordt berekend boven op het uurtarief van de verhuizers.
Jazeker, wij hebben verhuisdozen, garderobedozen, bubbelfolie, inpakpapier, sealfolie, matrashoezen en tape. Neem telefonisch contact met ons op om een bestelling te plaatsen voor de inpakmaterialen of vul het in op het offerte formulier. Wij sturen dan een overzicht van de kosten, indien akkoord kun je deze bestelling dan bevestigen.
Ja wij verhuizen binnen heel Europa. Voor meer informatie bezoek onze pagina: internationale verhuizingen.
Wij hebben standaard 25+ verhuisdekens in de wagens liggen, ook hebben de verhuizers sealfolie bij zich. De meubels zullen wij inpakken in verhuisdekens en deze vervolgens insealen voordat deze vervoerd gaan worden.
Uiteraard. Ons verhuisbedrijf werkt met goed opgeleide en ervaren verhuizers die hun vak goed verstaan.
Daarnaast zijn onze verhuizers professioneel en herkenbaar gekleed zodat uw buren weten dat er een verhuizing plaatsvindt.
Na de uitvoering van de werkzaamheden kunt u contant of per pin af te rekenen met onze verhuizers. U kunt van te voren aangeven of u contant of per pinautomaat wilt afrekenen zodat onze verhuizers hiervan op de hoogte zijn. Mocht het voorkomen dat een klus meerdere dagen in beslag neemt dan dienen de werkuren per dag te worden afgerekend.
Alleen indien schriftelijk is overeengekomen, kunt u achteraf per rekening zorg dragen voor de betaling.
Wij werken altijd op basis van nacalculaties. Zo rekenen wij alleen het aantal gewerkte arbeidsuren met u af en voorkomt u dure prijsafspraken.
Ondanks dat wij altijd ons uiterste best doen om de duur van de klus zo goed mogelijk in te schatten, kan het toch voorkomen dat uw verhuizing korter of langer duurt dan met u is geschat. Onze verhuizers zullen u op tijd informeren of uw verhuizing wel of niet op schema ligt.
Wij hanteren geen starttarief of voorrijkosten. De reistijd wordt opgeteld bij het uurtarief van de verhuizers.
Dit is mogelijk. Mocht u een digitale factuur willen ontvangen, zal deze binnen 3 werkdag na uitvoering van de klus per e-mail naar u verzonden worden. U krijgt altijd na afloop van uw verhuizing, een kopie van de werkbon voor uw eigen administratie.
Alle bedragen op onze website zijn inclusief btw
Ons verhuisbedrijf hecht veel waarde aan flexibiliteit. Dankzij een groot team van verhuizers kunnen wij u vaak al op kort termijn van dienst zijn. In sommige gevallen zelfs dezelfde dag nog.
Wel adviseren wij u om zeker te zijn van een plek in onze agenda, minimaal 3 weken van te voren te reserveren.
Voor spoed verhuizingen bel onze spoedlijn: +31687377982
Ja dat is mogelijk, onze verhuizers hebben een ruime ervaring in het inrichten/ontruimen van opslagboxen. Wij hebben al vele klanten mogen helpen bij het ontruimen van opslagruimtes bij o.a. Shugard/All safe en Bo-rent. Voor een extra stop rekenen wij een minimale bijdrage van €20.
Een spoedverhuizing kan op elk moment van de dag worden aangevraagd. Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar op ............... voor de spoedverhuizing. Binnen Amsterdam kunnen wij binnen 30 minuten bij jou zijn om je te helpen.
De verhuisvrienden hebben voldoende materiaal om jou te helpen met verhuizen. Vanaf 4 hoog zullen wij een verhuislift meenemen, dit scheelt weer veel tijd voor jou en ons.
Een verhuizing kent meerdere stappen.
De eerste is het inpakken van de spullen, zorg ervoor dat je voldoende dozen hebt en dat deze niet te zwaar worden ingepakt. Doe dus absoluut niet een doos vol met boeken want deze heeft een grote kans om door te zakken.
Zorg ervoor dat kasten transportklaar zijn en met tape aan elkaar vast zitten.
Bij kleinere kasten moeten de lades leeg zijn gemaakt en de deuren zijn dicht getaped.
Stop de kleren zoveel mogelijk in koffers en vuilniszakken.
Zorg ervoor dat er een parkeerplek is voor de verhuiswagen, als je in een gebied woont waar je moet betalen om te parkeren vraag dan een ontheffing bij de gemeente aan.
